Płatności, rabaty i promocje

Jakie rodzaje płatności akceptujecie?

Do wyboru masz kilka opcji. Możesz skorzystać z szybkiej płatności online poprzez PayU. Wtedy wygodny i bezpieczny sposób przekierujemy Cię na stronę na której wybierzesz swój bank i dokonasz opłaty. Jeśli nie chcesz logować się do swojego banku, możesz także podać dane swojej karty płatniczej. Obsługujemy karty MasterCard oraz VISA. Inna opcja to płatność przez system PayPal.

Możesz także zdecydować się na przelew bankowy zrobiony przez Ciebie bez pośrednictwa żadnego systemu płatniczego. Wtedy prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasze konto bankowe. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności. Twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Czy moje zakupy u Was są bezpieczne?

Na naszej stronie zainstalowaliśmy certyfikat SSL zapewniający poufność przesyłanych informacji oraz ich szyfrowanie. Możesz czuć się u nas bezpiecznie.

 

Dlaczego w opcjach płatności nie widzę opcji płatności przelewem?

W okresie BLACK WEEK i obowiązywania dużych rabatów na produkty z sekcji SHOWROOM, zwykle spływa do nas mnóstwo zamówień i niestety część z nich nie zostaje nigdy opłacona. Mamy wrażenie, że niektóre Klientki chcą sobie w ten sposób “zarezerwować” produkty. Jak najbardziej rozumiemy taką potrzebę i w  normalnych okolicznościach zamówienia nieopłacone zostają anulowane dopiero po upływie 3 dni roboczych. Równocześnie zależy nam jednak, by w momencie trwania promocji jak najwięcej naszych Klientek mogło znaleźć dla siebie w SHOWROOMIE produkty w swoich rozmiarach, więc ze zględu na fakt iż występua one najczęściej w pojedynczych sztukach, postanowiłyśmy ograniczyć możliwość takich “rezerwacji”.
W grudniu terminy płatności za zamówienie wrócą do poprzednich.

 

Czy promocyjne kody łączą się ze sobą sumując rabaty?

Często oferujemy naszym Klientkom kody promocyjne na wybrany kolor lub print bądź na artykuły z wybranej kategorii produktów (sukienki, spódnice, bluzki , showroom etc).
Takie kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami ani kodami promocyjnymi, chyba że wyraźnie jest zaznaczone, dotyczą zakładki OUTLET, w której są wyłącznie przecenione produkty.

Kody rabatowe pozwalające obniżyć wartość koszyka zakupowego, pozwalają na obniżenie tej wartości również w wypadkach, w których w koszyku znajdują się produkty już przecenione. Te kupony nie łączą się jednak z innymi kuponami i nie pozwalają sumować rabatów.

Kody, które wysyłamy Klientom indywidualnym, opiewające na konkretną kwotę (np. w ramach procedury zwrotu zamówienia w okresie pomiędzy 14 a 30 dniem od jego otrzymania) pozwalają na połączenie ich z innymi kodami promocyjnymi i na zsumowanie rabatów. Zadziałają również na już przecenione produkty.