PYTANIA I ODPOWIEDZI

Dostawa

Jakie sposoby dostawy oferujecie?

Najtańsza opcja to przesyłka do wybranego paczkomantu InPost za 15 zł. Jeśli wolisz dostawę wprost do pod swoje drzwi, oferujemy też  wysyłkę kurierem DPD za 25 zł. Przy zamówieniach powyżej 1000 zł wysyłka jest za darmo.

Czy mogę odebrać moje zakupy osobiście?

Tak, możesz wybrać opcję odbioru w naszym Showroomie. Mieści się on przy ulicy Daniłowiczowskiej 18 w Centrum Warszawy, blisko pl. Bankowego. Możesz do nas wpaść w poniedziałki, środy i piątki między 16:00 a 19:00 lub we wtorki, czwartki i soboty między 10:00 a 13:00. 

W razie potrzeby kontaktu z Showroomem, możesz do nas dzwonić na numer 502 595 719.

Jak długo będę czekać na zakupione ubrania?

Każde ubranie szyjemy na zamówienie. Dlatego, czas między dokonaniem zakupu a otrzymaniem przesyłki będzie się różnił w zależności od ubrania jakie wybierzesz i ilości poprzednich zleceń jakie mają nasze wspaniałe krawcowe. Aktualnie terminy realizacji mieszczą się w przedziale 7-14 dni roboczych.

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, wysyłamy do każdego miejsca w Europie. Wysyłkę realizujemy kurierem. Obecnie wysyłka do każdego kraju w Europie kosztuje 120zł.

.

Płatności

Jakie rodzaje płatności akceptujecie?

Do wyboru masz kilka opcji. Możesz skorzystać z szybkiej płatności online poprzez PayU. Wtedy wygodny i bezpieczny sposób przekierujemy Cię na stronę na której wybierzesz swój bank i dokonasz opłaty. Jeśli nie chcesz logować się do swojego banku, możesz także podać dane swojej karty płatniczej. Obsługujemy karty MasterCard oraz VISA. Inna opcja to płatność przez system PayPal. 

Możesz także zdecydować się na przelew bankowy zrobiony przez Ciebie bez pośrednictwa żadnego systemu płatniczego. Wtedy prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasze konto bankowe. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności. Twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Czy moje zakupy u Was są bezpieczne?

Na naszej stronie zainstalowaliśmy certyfikat SSL zapewniający poufność przesyłanych informacji oraz ich szyfrowanie. Możesz czuć się u nas bezpiecznie.

Wymiana i Zwroty

Czy mogę zwrócić zakupione ubranie?

Tak. Bywa, że zamówiony rozmiar lub fason z jakiegoś powodu nie odpowiada. Każde zakup zrealizowany w naszym sklepie możesz zwrócić w terminie 14 dni od jego otrzymania. Pamiętaj proszę, że towar, który do nas odsyłasz nie może nosić znamion użytkowania i musi być w takim stanie, w jakim do Ciebie dotarł (wraz z nieoderwanymi metkami). Na rozpatrzenie zwrotu mamy 14 dni. Gdy rozpatrzymy go pozytywnie, zwrotu środków dokonamy w sposób zgodny z Twoją metodą płatności.

Zwracane przez Ciebie ubrania trafią do showroomu, gdzie zostaną odsprzedane komuś innemu.

Co muszę zrobić by zwrócić zakupione ubranie?

Do paczki ze zwracanym produktem dołącz dowodu zakupu – paragon lub fakturę – oraz wypełniony formularz zwrotu. Wyślij go do nas na adres: By Your Side, ulica Orla 6b lok 37, 00-143 Warszawa. Możesz też nadać przesyłkę do paczkomatu InPost o numerze WAW77N, podając jednocześnie numer telefonu (503084960) oraz kontakt mejlowy (kontakt@byyourside.pl).
GORĄCA PROŚBA:
NIE WYSYŁAJ DO NAS ZWROTÓW ZA POŚREDNICTYWEM POCZTY POLSKIEJ. Niestety lokalny listonosz bardzo nie lubi zostawiać nam awizo i często nie dowiadujemy się o zwrotach na czas, a one wracają do nadawcy. Szkoda byłoby, aby Twój zwrot spotkała taka niepotrzebna wycieczka zwrotna.

Co jeśli nie dokonam zwrotu w terminie 14 dni?

Każdemu zdarza się o czymś zapomnieć, dlatego rozumiemy sytuacje, w których możesz chcieć zwrócić zamówienie po upływie 14 dni. W takim wypadku zaoferujemy Ci wymianę produktów z zamówienia na inne, odpowiadające kwocie Twojego pierwotnego zamówienia.

Jak mogę wymienić zakupione ubranie na inne?

Proces wygląda podobnie jak przy zwrocie produktu (punkt powyżej), z tą różnicą że potrzebujemy od Ciebie informacji na jakie ubranie chciałabyś dokonać wymiany. Aby przyspieszyć proces, w międzyczasie poinformuj nas mejlowo (na adres kontakt@byyourside.pl) o potrzebie wymiany, wskaż jaki produkt i rozmiar wymieniasz i jaki chciałbyś otrzymać w zamian. Dzięki temu będziemy mogły jak najszybciej rozpocząć szycie nowych ubrań dla Ciebie.

W przypadku wymiany, koszty przesyłki do nas leży po Twojej stronie. Wysyłka z magazynu odbywa się na nasz koszt. Ewentualną dopłatę do wymienianego modelu (gdy okazuje się on droższy), dopłacasz przelewem na konto. Ewentualną nadpłatę do wymienianego modelu (gdy okazuje się on tańszy), zwracamy na wcześniej ustalone z Tobą konto w ciągu 14 dni od otrzymania przez Ciebie wymienionego towaru.

Co powinnam jeszcze wiedzieć?

Zależy nam by jak najszybciej odebrać Twoją przesyłkę ze zwrotem lub wymianą i móc szybko zadziałać. Dlatego prosimy nie nadawaj przesyłek pocztą polską, bo nasz listonosz nie lubi zostawiać awizo. Także, nie wysyłaj na adres wystawcy faktury VAT, bo to nie jest nasza siedziba. Wysyłanie do showroomu też jest problematyczne, bo jesteśmy tam tylko w określonych godzinach i często mijamy się z kurierem.

Czy mogę zwrócić ubrania zakupione z  opcją odbioru osobistego w Showroomie?

Tak. Fakt, że zdecydowałaś się na odbiór osobisty w naszym Showroomnie nie zmienia faktu, ze na odstąpienie od umowy zakupu przysługuje Ci 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Oczywiście, Klientki które przychodzą odebrać swoje zamówienia do Showroomu zachęcamy, by przymierzyły ubrania na miejscu i od razu dokonały ewentualnego zwrotu. 

Czy artykuły zamówione  lub zakupione w Showroomie można zwracać?

Klientkom, które jednak chciałyby oddać ubrania, które zamówiły w Showroomie oferujemy możliwość ich wymiany. Jeśli będziesz chciała zrezygnować z showroomowego zamówienia, będziesz mogła wybrać nowe produkty od razu lub wygenerujemy dla Ciebie kod zniżkowy na odpowiednią kwotę, który będziesz mogła wykorzystać w trakcie zakupów w naszym sklepie internetowym w okresie 12 miesięcy od daty wymiany.

Artykuły zakupione w Showroomie “z wieszaka” nie podlegają prawu do zwrotu, dlatego Klientki zawsze prosimy by dokonywały zakupów rozważnie ;).

Jak wybrać właściwy kolor?

Czy mogę zamówić próbnik kolorów?

Tak.  W naszej ofercie mamy wiele kolorów i odcieni różnych dzianin i rozumiemy, że czasem podjęcie decyzji na podstawie zdjęć może stanowić nie lada wyzwanie. Dlatego Klientkom, które chciałyby zobaczyć nasze dzianiny na własne oczy oferujemy możliwość otrzymania od nas próbnika kolorów.

Jeśli złożyłaś zamówienie, możesz napisać do nas i poprosić o dołączenie do przesyłki próbek wybranych kolorów. Dołączymy wtedy do Twojego zamówienia kawałki tych dzianin, a Ty będziesz mogła porównać odcienie i zdecydować, który najlepiej podkreśli Twoją karnację.

Jeśli chciałabyś otrzymać próbnik kolorów przed złożeniem zamówienia, chętnie przygotujemy go dla Ciebie. Niestety o ile za sam próbnik nie pobieramy opłaty, gdyż zależy nam byś podjęła jak najlepszą decyzję wybierając dla siebie elementy naszych kolekcji, o tyle za jego wysyłkę paczkomatem InPost pobieramy standardową opłatę 15zł.
Próbnik dla siebie możesz zamówić TUTAJ.

Gdzie znajdę przewodnik po kolorach?

Wiele Klientek zgłasza nam, że bardzo pomocny był dla nich przewodnik po kolorach – element starszej wersji naszego sklepu internetowego, który umożliwiał obejrzenie i porównanie zdjęć kolejnych odcieni wiskozy i pozostałych dzianin z naszej oferty.
Niestety w procesie aktywacji nowej wersji sklepu straciłyśmy ten element i obecnie pracujemy nad jego odzyskaniem.
Dopóki to nie nastąpi zachęcamy do odwiedzin naszego profilu na Instagramie
gdzie umieszczamy zdjęcia wraz z opisem kolorów oraz  zdjęcia porównujące kolejne odcienie z naszego Showroomu.

Zamówienia indywidualne: o co w tym chodzi?

Jak złożyć zamówienie indywidualne?

Większość naszych produktów, pośród dostępnych opcji kolorystycznych, posiada już na stronie produktu opcję wyboru “zamówienie indywidualne”.

Aby zamówić spersonalizowany produkt należy więc wybrać najbliższy zamawianem rozmiar i właśnie tę opcję spośród dostępnych kolorów, a w kolejnym kroku składania zamówienia w sesji “Uwagi do zamówienia” wpisać nalezą informacje dotyczące jego personalizacji: zmiany w poszczególnych wymiarach zamawianego produktu lub wybrany kolor.

Zamówienie indywidualne złożyć można także kontaktując się z nami za pośrednictwem wiadomości email na adres: kontakt@byyourside.pl

Jakie zamówienia traktowane są jako zamówienia indywidualne?

Jako zamówienia indywidualne traktujemy KAŻDE zamówienie, w którym na prośbę Klientki zmieniamy któryś z parametrów zamówionego ubrania. Zamówieniem indywidualnym stanie się więc na przykład sukienka w rozmiarze S w jednym z kolorów ze stałej oferty, w której którą Klientka chciałaby skrócić rękaw tylko o 1 cm, lub spódnica w której Klientka prosi o wydłużenie o 2 cm.

Rzecz jasna zamówieniem indywidualnym jest zamówienie każdego elementu z naszej oferty z poza standardowej oferty kolorów, która widoczna jest na stronie dane produktu.

Dlaczego zamówienia indywidualne nie podlegają prawu do zwrotu?

Bardzo zależy nam, by ograniczyć liczbę ubrań, szytych niepotrzebnie, które smutno wisieć będą na wieszakach, bez możliwości znalezienia nowej właścicielki.

W związku z tym, zmieniając parametry danego ubrania, nie możemy przyjąć go powrotem, gdyż w 99% przypadków nie znajdzie się kolejna Klientka o podobnych parametrach, która chciałaby je dla siebie zakupić. Z kolei jeśli uszyjemy sukienkę w standardowej rozmiarówce, ale w kolorze z poza stałej oferty danego modelu i nie będziemy miały zdjęć tego produktu, którymi mogłybyśmy opatrzyć je, prezentując je na naszej stronie internetowej.

Jak złożyć zamówienie indywidualne?

Większość naszych produktów, pośród dostępnych opcji kolorystycznych, posiada już na stronie produktu opcję wyboru “zamówienie indywidualne”.

Aby zamówić spersonalizowany produkt należy więc wybrać najbliższy zamawianem rozmiar i właśnie tę opcję spośród dostępnych kolorów, a w kolejnym kroku składania zamówienia w sesji “Uwagi do zamówienia” wpisać nalezą informacje dotyczące jego personalizacji: zmiany w poszczególnych wymiarach zamawianego produktu lub wybrany kolor.

Zamówienie indywidualne złożyć można także kontaktując się z nami za pośrednictwem wiadomości email na adres: kontakt@byyourside.pl

Co mogę zmienić w zamówieniu indywidualnym?

Jako, że każde z naszych ubrań jest wykrawane i szyte ręcznie przez nasze nieocenione krawcowe,, składając zamówienie indywidualne, nasze Klientki mają możliwość dość swobodnej ingeregencji   w rozmiarówkę i konstrukcję naszych produktów.

Spokojnie zmienić możemy obwody w talii, czy biuście, długość spódnicy czy rękawa, a nawet w niektórych przypadkach głębokość dekoltu w naszych ubraniach.

Jeśli zmiany miałyby dotyczyć innych parametrów, może się jednak okazać że z punktu widzenia konstrukcji stają się one niemożliwe.  Takich sytuacjach kontazkyijemy się z Klientką, która złożyła takie zamówienie indywidualnie i wspólnie ustalamy najlepszy kierunek działania. 

Jak długo będę czekała na swoje zamówienie indywidualne?

Zamówienia indywidualne staramy się realizować w standardowym terminie produkcji, który wynosi 10 dni roboczych. Niekiedy jednak, ze względu na poziom komplikacji projektu związany z wprowadzanymi zmianami, czas ten może ulec wydłużeniu do 15 dni roboczych.