PYTANIA I ODPOWIEDZI

Dostawa

Jakie sposoby dostawy oferujecie?

Najtańsza opcja to przesyłka do wybranego paczkomantu InPost za 15 zł. Jeśli wolisz dostawę wprost do pod swoje drzwi, oferujemy też  wysyłkę kurierem DPD za 25 zł. Przy zamówieniach powyżej 1000 zł wysyłka jest za darmo.

Czy mogę odebrać moje zakupy osobiście?

Tak, możesz wybrać opcję odbioru w naszym showroomie. Mieści się on przy ulicy Daniłowiczowskiej 18 w Centrum Warszawy, blisko pl. Bankowego. Możesz do nas wpaść w poniedziałki, środy i piątki między 16:00 a 19:00 lub we wtorki, czwartki i soboty między 10:00 a 13:00. 

W razie potrzeby kontaktu z showroomem, możesz do nas dzwonić na numer 502 595 719.

Jak długo będę czekać na zakupione ubrania?

Każde ubranie szyjemy na zamówienie. Dlatego, czas między dokonaniem zakupu a otrzymaniem przesyłki będzie się różnił w zależności od ubrania jakie wybierzesz i ilości poprzednich zleceń jakie mają nasze wspaniałe krawcowe. Aktualnie terminy realizacji mieszczą się w przedziale 7-14 dni.

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, wysyłamy do każdego miejsca w Europie. Ceny za wysyłki do poszczególnych krajów różnią się. Wysyłki do: Austri to koszt 60 zł, Czech to 35 zł, Danii to 60 zł, Francji to 50 zł, Hiszpani to 110 zł, Irlandi to 110 zł, Niemiec to 40 zł, Norwegi to 110 zł, Słowacji to 40 zł, Szwajcari to 180 zł, Szwecja to 90 zł, Węgier: 40 zł, a do Wielkiej Brytani to koszt 50 zł.

.

Płatności

Jakie rodzaje płatności akceptujecie?

Do wyboru masz kilka opcji. Możesz skorzystać z szybkiej płatności online poprzez PayU. Wtedy wygodny i bezpieczny sposób przekierujemy Cię na stronę na której wybierzesz swój bank i dokonasz opłaty. Jeśli nie chcesz logować się do swojego banku, możesz także podać dane swojej karty płatniczej. Obsługujemy karty MasterCard oraz VISA. Inna opcja to płatność przez system PayPal. 

Możesz także zdecydować się na przelew bankowy zrobiony przez Ciebie bez pośrednictwa żadnego systemu płatniczego. Wtedy prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasze konto bankowe. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności. Twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Czy moje zakupy u Was są bezpieczne?

Na naszej stronie zainstalowaliśmy certyfikat SSL zapewniający poufność przesyłanych informacji oraz ich szyfrowanie. Możesz czuć się u nas bezpiecznie.

Wymiana i Zwroty

Czy mogę zwrócić zakupione ubranie?

Tak. Bywa, że zamówiony rozmiar lub fason z jakiegoś powodu nie odpowiada. Każde zakup zrealizowany w naszym sklepie możesz zwrócić w terminie 14 dni od jego otrzymania. Pamiętaj proszę, że towar, który do nas odsyłasz nie może nosić znamion użytkowania i musi być w takim stanie, w jakim do Ciebie dotarł (wraz z nieoderwanymi metkami). Na rozpatrzenie zwrotu mamy 14 dni. Gdy rozpatrzymy go pozytywnie, zwrotu środków dokonamy w sposób zgodny z Twoją metodą płatności.

Zwracane przez Ciebie ubrania trafią do showroomu, gdzie zostaną odsprzedane komuś innemu.

Co muszę zrobić by zwrócić zakupione ubranie?

Do paczki ze zwracanym produktem dołącz dowodu zakupu – paragon lub fakturę – oraz wypełniony formularz zwrotu. Wyślij go do nas na adres: By Your Side, ulica Orla 6b lok 37, 00-143 Warszawa. Możesz też nadać przesyłkę do paczkomatu InPost o numerze WAW77N, podając jednocześnie numer telefonu (503084960) oraz kontakt mejlowy (kontakt@byyourside.pl).

Jak mogę wymienić zakupione ubranie na inne?

Proces wygląda podobnie jak przy zwrocie produktu (punkt powyżej), z tą różnicą że potrzebujemy od Ciebie informacji na jakie ubranie chciałabyś dokonać wymiany. Aby przyspieszyć proces, w międzyczasie poinformuj nas mejlowo (na adres kontakt@byyourside.pl) o potrzebie wymiany, wskaż jaki produkt i rozmiar wymieniasz i jaki chciałbyś otrzymać w zamian. Dzięki temu będziemy mogły jak najszybciej rozpocząć szycie nowych ubrań dla Ciebie.

W przypadku wymiany, koszty przesyłki do nas leży po Twojej stronie. Wysyłka z magazynu odbywa się na nasz koszt. Ewentualną dopłatę do wymienianego modelu (gdy okazuje się on droższy), dopłacasz przelewem na konto. Ewentualną nadpłatę do wymienianego modelu (gdy okazuje się on tańszy), zwracamy na wcześniej ustalone z Tobą konto w ciągu 14 dni od otrzymania przez Ciebie wymienionego towaru.

Co powinnam jeszcze wiedzieć?

Zależy nam by jak najszybciej odebrać Twoją przesyłkę ze zwrotem lub wymianą i móc szybko zadziałać. Dlatego prosimy nie nadawaj przesyłek pocztą polską, bo nasz listonosz nie lubi zostawiać awizo. Także, nie wysyłaj na adres wystawcy faktury VAT, bo to nie jest nasza siedziba. Wysyłanie do showroomu też jest problematyczne, bo jesteśmy tam tylko w określonych godzinach i często mijamy się z kurierem.